En lång onsdag..

Datum: 2009-12-23 Tid: 23:22:36
Vaknade klockan 10.00, men låg kvar i sängen och myste med min katt och kollade TV. Vid 11 vart jag lett och gick upp och år frukost tillsammans med pappa o Alex. Sen bar det av in till Hagfors för att fixa de sista julklapparna (till morfar o faster). De hittade snabbt inne på ICA. Skyndade senare in till sportaffären för att skaffa något till mamma från pappa, även de gick riktigt snabbt!
Sen kom Alex på att han inte hade köpt något till mig o mamma :o. Så snabbt som bara den for vi upp till järnhandeln. Och eftersom jag inte fick se vad Alex köpte så satt jag mig i en massagestol, SÅ SKÖNT! 
Så om DU känner att DU har 3000 över och vill ge bort något fint för dom, så vill jag gärna ha en massagestol från järnhandeln (a)

Efter trippen till Hagfors så släppte pappa av mig vid mamma där jag skrev ut 5 bilder och gick sen hem och satt mig o pyssla med Josses julklapp! Och resultatet blev kanon! 
Sen kom Simon o vi bytte lite julklappar och han hjälpte mig/var moraliskt stöd när jag spelade tvspel! Jämt efter att han drog iväg för att träna så beställde vi pizza o åkte för att hämta den. Mamma släppte av mig Josse, så att jag kunde lämna av julklappen där, och hon blev jätte glad! 

Kvällen har bestått av bingolotto och sällskap av Simon, fast ingen vann något, som vanligt! 
Men nu har Simon åkt tillbaka till målarstugan, Alex kollar ngt konstigt på datorn, mamma var tvungen att säga god jul till alla sina facebook vänner och (hör och häpna) pappa ligger på golvet (för han har ont i ryggen) och sover! Seriöst, jag har världens konstigaste familj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0