Karlstad tripp

Datum: 2009-12-28 Tid: 22:04:59
Även denna morgon ringde klockan sjukt tidigt! blääää

Klockan 09.40 satt jag iallafall på bussen som var på väg till Karlstad. Spenderade en hel dag med Simon där. Träffades först i Elenas lägenhet, men efter två timmars tjat så gick vi till mitticity för att få lite mat. Där satt vi och degade hur länge som helst, eftersom båda var helt döda kändes det som (inte av samma anledning dock!) Tog sen ett varv där inne, sen ett inne på Duvan. Och tomhänta gick vi tillbaka till lägenheten. Sen bar det av ut till Bergvik, då vi hade vaknat till liv lite mer. 
Var där inne i kanske en halvtimma, men fick ändå det ja ville ha: en kalender, lösögonfransar, lösnaglar och en tröja till nyår. 
Så nu har jag hela outfiten klar! 

Men nu får det bli sängen för min del, ska upp till stallet tidigt i morgon och fodra morgon maten, mysigt :) (fast lite för tidigt och kallt!) 


Dina blickar krossar mig, bit för bit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0