Nyår!

Datum: 2009-12-30 Tid: 17:58:16
Jag är TAGGAD
Kanske beror de på att jag har allt fixat! Festen, drickat, klädsel, sällskapet allt! Eller nja, inte riktigt allt, det enda som är oklart är håret och skorna.. Men men, de va inte så noga, det löser sig ändå :) 

Igår åkte jag till Jennie, det var aslänge sen som vi sågs, så det var riktigt skoj :) Sov kvar där och i morse var det meningen att Dess skulle ha kommit, men deras bil gick sönder, så det blev inget :( Men vi syns i morgon alla tre + Siri :)
När jag lämnade Jennie klockan två så åkte vi till pappas kompis Ola (?) och tittade på hästar, Isisar :) Så nu längtar jag som bara den tills det blir bättre väder, för då blir det provridning. Och om allt går som det är meningen så blir det nog också inridning till våren/sommaren. Så mysigt så :)

Men nu blir mat snart, förrätt, varmrätt och efterrätt! Vi brukade alltid äta det förut, men nu på senare år så brukar vi inte vara tsm, så då tar vi de dagen innan i stället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0