The best I ever had!

Datum: 2009-07-26 Tid: 23:34:26
Man ska absolut inte klaga på denna helg, det är nog allt jag kan säga. 

Fredagen började med att jag och Saga B satt i kiosken i stallet och sålde godis, iofs så var det nästan bara Saga som handlade. Men när klockan började dra sig mot 15.00 så tyckte jag att jag gjort mitt, så My satt sig där istället!
Sen bar det av till Josse, vi väntade och väntade och väntade, men till slut så dök Linn O och Linnea B upp. Vi hade en hel skoj eftermiddag/kväll hemma hos Josse. Efter ett tag kom Karin B och hämtade oss och det bar iväg till Sunne/kolsnäs.
Hade en riktigt okej kväll fast att den inte alls blev som jag ville. 
Men jag fick iallafall somna bredvid min älskling Simon! Och det kan jag inte klaga på!

Lördagen spenderades hemma hos Simon och vi gjorde absolut ingenting på hela dagen. När kvällen kom så åkte vi till Ekshärad till min faster Johanna och hennes kille Fredik. Så i mars kommer jag få en kusin!

Men tyvärr så har inte denna dag spenderats som det var meningen. Jag, Simon och Sören har tillbringat hela eftermiddagen på akuten i Torsby efter att Simon har fått underliga utsalg på halsen och armarna, ritkigt läskigt!
När vi kom hem från Torsby så drog Simon iväg till Norge, och jag och mamma okte hem till Hille och hälsade på dom. 
Nu blir det sängen och mys med kudden! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0