Sankta lucia, sankta lucia

Datum: 2009-11-11 Tid: 14:16:04
Sitter i skolan nu och laddar inför luciaträningen i stallet (Y)
Nej, om sanningen ska fram så är jag så opepp på det så det är otroligt! Kom på mig själv med att sitta och blunda förut på franskan, PIGG!

Nej usch, jag är så trött och hängig hela tiden, funderar på om jag håller på att bli sjuk, säkerligen svinis...
Haha, igår morse så trillade jag in i min bokhylla, och trillade i trappan i gårkväll. Balansen ligger verkligen på topp känner jag! Nej usch för sjukdom!

Nu tror jag att jag packar ihop för dagen och sitter och degar tills bussen går bara!
Karro ska med hem, de blir NICE! Hon får vara min stötpelare i kväll! Sådetså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0