Dagen till ära

Datum: 2009-10-28 Tid: 11:08:36
Nu är det dags att göra sig iordning, för snart (om ngn timme) så dyker min rara Lovisa upp :) Vi får väl se vad som händer, kan gissa på lite skitprat :) och godis kanske, mumma! :D
Senare drar jag med henne och Marie upp till Ekshärad igen för innebandy träning, underbart!

Nej, nu får jag faktiskt ta och röra mig ur sängen!

Måste bara säga grattis till födelsedagsbarnet Elena som fyller 21 va? :) Grattisgrattis!
Och till Simon som har namnsdag idag, grattis :)

Emms

Haha ja ellerhur ;)

Datum: 2009-10-28 Tid: 14:46:55
Blogg: http://emm4aa.blogg.se/
Anonym

ja skitprat är ju du rätt duktig på :)

Datum: 2009-10-28 Tid: 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0