Dagen

Datum: 2009-10-29 Tid: 12:59:51
Jag blir så grymt stressad av att läsa Heléns blogg! Och Sagas med för den delen! Så nu MÅSTE jag verkligen ta tag i mig själv och skriva uppsatsen, Uhh! 
Har även medicinen som ska göras, och säkert ngt mer som jag har glömt.. Ska försöka få klart detta idag, fast det kommer nog inte att hända.

Måste även tvätta som mamma bad mig om, och fixa lite mat till mig själv! 
Har även träning ikväll, och de ska bli skönt! Speciellt eftersom jag inte tränade igår utan åkte till Karlstad i stället :D

Nej justja, plugga var det...

Helén

Stolt jag känner mig när jag läste detta ;) hihi

För en gång skull är jag i tid :P



Har du hört något från Sara btw? :)

Datum: 2009-10-29 Tid: 21:10:19
Blogg: http://heleenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0