Τα πάντα είναι δικό μου λάθος

Datum: 2009-10-27 Tid: 11:26:21
Det var jag som klantade mig, jag som förstörde allt.
Det är jag som satt mig själv i den här situationen.
Det är mitt eget fel att jag mår som jag gör.
Jag känner så himla mycket, men ja kan inte förklara det. Jag vet att allt det här är mitt fel, det vet jag.
Jag vill kunna säga exakt som jag känner till dig, Men det är svårt eftersom jag vet att du inte kommer säga ngt.
För det enda jag vet, är hur jag känner för dig. 






Det enda som jag är helt säker på, är att jag älskar dig.


förlåt

Helén

Nej Linn, (även om jag inte vet vad saken gäller) så tror jag inte att det är ditt fel. Inte ditt fel alls!



Jag finns här, det vet du <3

Datum: 2009-10-27 Tid: 14:19:56
Blogg: http://heleenlindberg.blogg.se/
j

hej.

Jag har en tävling på min blogg om att vinna en ny bloggdesign.

Om du är intresserad så gå gärna in på min blogg och läs mer om tävlingen.

Va gärna med och lycka till;)

kramar Julia

Datum: 2009-10-27 Tid: 14:35:38
Blogg: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0