Grateful f or the time!

Datum: 2009-10-21 Tid: 11:05:04
Jag tänker på det varje dag, och det tär på mig.
Men jag är tacksam, för allt! För alla stunder vi fick tillsammans,
allt vi gjorde och alla fina saker vi upplevde tillsammans.
När jag tänker tillbaka på vår tid så ler jag, jag kan inte göra något annat,
det är inte därför jag gråter. Jag gråter när jag tänker på framtiden.
En framtid utan dig...
Vi hade ju planerat den, tillsammans, framtiden var ju vår!

Jag försöker hålla huvudet högt.
Jag försöker må bra.
Jag försöker le.

Det här är hårdare än något annat jag upplevt.  Och jag saknar dig!
Jag saknar allt, hur du sa att du älskade mig, hur du tittade på mig,
hur du höll min hand när vi var ute, hur du möte min blick.
Jag saknar allt, även de där små sakerna. Som de gånger vi åkte hem
från Karlstad och jag vaknade av att du la en hand på  mitt lår.
I'll be fine,
'Cause when I die, then I die loving you. 
It's alright, I'll be fine. 
When I die, then I die loving you, 
Loving you, loving you. 
Tack för alla stunder vi fick tillsammans!
Jag älskar dig, förevigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0