När inget blir som förväntat...

Datum: 2009-10-22 Tid: 08:45:48
Ja, vilken bra start på dagen!

När mammas utbrott äntligen hade lagt sig så man vågade sig ner till nerevåningen och iväg till skolan så får vi reda på att vår medecinlektion typ är inställd i dag. Våran lärare är inte ens här och vi skulle bara få ett papper av en annan lärare. Så nu har man alltså håltimme till klockan 11 -.-
Jag har aldrig gillat vår lärare Urban, men nu gör det absolut inte! AAAHHHHHH!!!!!!!!!! :@
Jag vill hoppa av den här förbannade kursen, för jag fattar ändå ingenting om alla nervceller och cancersjukdomar och allt vad det är!

Menmen, dagen är nog inte helt förstörd iallafall, för senare ska jag bort till Dolce vita och klippa mig. :) Och sen ska Sara med mig hem! Det vankas strips, köttbullar och bearneisås (stavning) :D:D:D:D

Ska även försöka träna ikväll. Lite iallafall. Vet att mamma, Lovisa och Dennis sa att det är bäst att jag väntar till nästa vecka innan jag försöker träna ngt. Men jag ska prova ändå idag, ta det lite lugnt liksom :)

Kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0