Elfte september 09

Datum: 2009-09-11 Tid: 10:05:50
Än så länge så känns den här dagen rätt onödig, det har vart koas..
Vaknade kvart över 7 i morse av mig själv, panik! Mamma hade "glömt"
att väcka mig, och väckarklockan hade jag stängt av i sömnen...

Tog typ en kvart att hitta kläderna som ja skulle ha på mig,
och ansiktet kom på plats inom loppet av några sekunder.
Håret satt helt galet på huvudet, så luggen åkte upp med
hjälp av några hårnålar och sen fick det vara bra.
Packade väskan och glömde så gott som alla saker hemma.
Frukost var inte att tänka på, och sen var det bara att
halvspringa iväg til bussen.
Jag verkligen älskar alla morgonar!

Lyckan vände iallafall lite i mitten av matte lektionen
när Tawe gav Sara en tia! Då blev det lite roligare sen.
Sen sjönk humöret snabbt när historian började och vi
skulle fortsätta på vår novell om Beata från 180-talet.

Kvällen har stora förhoppningar, så vi får se hur humöret
är senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0