Fantastiskt!

Datum: 2009-09-18 Tid: 22:24:07
Jag är så grymt taggad för morgon dagen så det är sjukt, det är nästan så jag är rädd för mig själv alltså! ;D Men samtidigt känner jag att det kommer bli en grymt lång dag i morgon...
07.30 ringer klockan och då är det bara att bege sig iväg till stallet för stalljour, beroende på när den slutar så får vi se om jag hinner hem något mellan den och barnkalaset. hoppas på att jag hinner hem för jag behöver verkligen städa innan mina tjejer gör entre! Och hinner jag inte hem så är väl inte de hela världen heller, då får de vara lite smutsigt ;) Och då blir det en grymt lång dag i stallet, dit klockan 08.00 och hem klockan 17.30. Det blir 9,5 timmar i stallet, vilket är grymt mycket!
Men dagen får gärna bli lång så länge som kvällen blir som planerad, för det kommer bli BÄST :D Och jag är grymt taggad!

Marie

suuuuuuuuuuuper taggggaad:D

Datum: 2009-09-18 Tid: 23:27:37
Blogg: http://maariejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0