Great game?

Datum: 2009-09-28 Tid: 11:49:52
Match igår mot munkfors U-lag. Oavgjort, 2-2. Vi spelade bra med tanke på att Munkfors satte stor press på oss i alla situationer, så vi gjorde en bra insatts! Fast min insatts i laget sög, funderade ärligt på att gå därifrån och börja med typ golf eller något annat tråkigt.

Efter matchen så bjöd mamma oss - mig, Sara och Märta på banan, choklad och yoghurtshot ;)

På kvällen hade jag bakat en tårta till mamma, eftersom hon fyllde 44 år igår :) Grattis Mammi! <3
Det bjöds även på ritkigt god mat, fast den hade mammat lagat själv.

Helgen var också nice! Fredagen bjöd på kalas i Peran och på lördag vart det en hel dag med min saknade Jennie! Vi hade otroligt roligt, och jag insåg hur mycket jag har saknat att umgås med henne! Vi matade hennes höns, som dessvärre anföll Jennie, eller egentlign var det tuppen som anföll henne när hon lyfte upp en höna.. Det var faktikst roligt, men fan var rädd jag är för höns alltså! De är äckliga, ritkigt jävla äckliga!

Nej, nu ska jag försöka få tillbaka min konsentration och insperation och börja med det som jag egentligen skulle göra - uppsats.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0