oh no!

Datum: 2009-09-12 Tid: 17:16:15
Det blev en sen natt igår och tidig morgon i morse, de känns...
Mammas kompis Petra frågade om jag kunde vara barnvakt, och eftersom jag bara älskar de barnen (den ena mer än den andra dock) så kunde jag ju inte säga nej! Kom dit lagom till idol som jag grabbarna kollade på, sen efter en timmes tjuv och polis var det dags för läggdags. vilket tog en timma bara det..
Vid 11 kom J och gjorde mig sällskap, vilket uppskattades enormt! Vid 02.30 kom mamma och vid 03.00 ramlade Petra in och vi kunde åka hem :)
07.15 ringde klockan och det var bara att bege sig till stallet för stalljour... Vilket inte lockade, men jag var tvungen!
Nu sitter jag här i Saras våld, resultater återstår att se ;)

sara

;)

Datum: 2009-09-12 Tid: 21:22:30
Blogg: http://saraaytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0