Utmaning 1; Om mig

Datum: 2010-12-02 Tid: 14:46:28
Föddes den 4 mars 1992 på Karlstad BB, och döptes till Linn Hanna Maria Hultgren. Började i ganska tidig ålder att utveckla ett intresse för ridning och började rida när jag var 5 år gammal ungefär. Och håller på än idag. Jag har aldrig fått en egen häst men har aldrig gett upp hoppet på en. Den 26 maj i år "skaffade" jag mig en foderhäst, Ufo, som jag rider ungefär 5 dagar i veckan. Han hjälper mig hålla hoppet uppe när jag känner mig på botten och kommer ständigt ha en stor plats i mitt liv. 

Jag bor i Uddeholm tillsammans med min mamma, min pappa, min lillebror Alex och mina två katter Rozzy och Pepzi. Men har planer på att flytta inom en ganska snar framtid för att kunna plugga och jobba. Det känns skönt men samtidigt lite tungt eftersom jag har bott i samma hus i samma by/ort i hela mitt liv. 

Jag är en ganska ärlig person men är försiktig med vad jag säger då jag avskyr att såra människor. Jag avskyr även människor som sårar utan anledning. Jag har väldigt svårt att lita på folk, pga händelser i livet. Men jag delar väldigt mycket med mina närmsta vänner som jag älskar och värderar väldigt högt! Jag är ganska spontan och ändrar gärna mina planer för att hitta på något riktigt kul! Och som tur är så har jag en underbar pojkvän som är precis lika :) 


Mitt största intresse <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0