Utmaning 12; 10 saker du inte vet om mig

Datum: 2010-12-14 Tid: 10:24:31
  1. Jag har riktigt svårt för att lita på folk.
  2. Jag trivs bättre med djur än med människor.
  3. Jag får så gott som alltid beslutsångest om jag måste välja mellan något.
  4. Jag är livrädd för skogen och för mörker, värst blir det om det är mörkt i skogen...
  5. Jag hatar när människor gör saker i sista stund, kanske för att jag är sån själv?
  6. Jag trivs väldigt bra i min klass och är väldigt glad att det endast är vi 4.
  7. När jag var liten så utövade jag alla sporter jag kunde, t.ex. golf, tennis, dans, fotboll, innebandy, slalom, hockey, ridning, gymnastik och säkert något mer.
  8. Jag är ruskigt glad över mina vänner och med dom kan jag vara mig själv.
  9. Jag rider just nu en 21årig travhäst, Ufo, som har hjälpt mig mycket genom jobbiga tider denna sommar!
  10. Jag har sjukt dålig fantasi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0