Utmaning 2; Min första kärlek

Datum: 2010-12-02 Tid: 21:25:01
Min allra första kärlek, vart ska man börja. Vi träffades ganska tidigt i livet hos våra dagmammor. Vi lekte så gott som varje dag, gick tillsammans från skolan till dagmammorna, gick i samma klass och så. Jag var SÅ kär och hela mitt liv kretsade runt just denna kille. I varje bok som finns kvar från den här tiden i livet står detta namn på varenda sida med stora röda hjärtan överallt! Det finns även massa kärleksbrev, presenter, alla hjärtansdagskort, fördelsedagskort och mycket mycker mer kvar från honom. 

Skulle frågan ha varit Min första riktiga kärlek så hade svaret varit ett annat. Men mina allra första kärlek var i förskolan, i Ricky Karlsson Larsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0