Utmaning 3; Mina föräldrar

Datum: 2010-12-03 Tid: 18:43:08
Mina föräldrar alltså.. hmmm! 

Min mamma heter Maria Hultgren och är 45 år gammal. Hon är uppvuxen i Hagfors tillsammans med sin syster Anette, sin mor Anna-Lisa och även sin far Knut. Morfar och mormor skilde sig när mamma och moster var ganska små och morfar flyttade då därifrån. 
Min pappa heter Patrik Hultgren och är 46 år gammal. Han är uppvuxen i Råda tillsammans med sin syster Mona, som bror Peter, sin mamma Britta och sin pappa Mats. Farmor och farfar skilde sig även dom när pappa och hans syskon var små.

Mina föräldrar är det bästa som finns och dom har gjort mig till den jag är idag! Jag är dom evigt tacksam för allt som jag har fått prova på i livet och för att dom har stöttat mig i varje idiotisk dröm och tanke jag har fått! 


Jag älskar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0