Vackrare än?

Datum: 2010-02-07 Tid: 21:46:17
Jag har haft en riktigt bra helg för en gångs skull! 
Fredag spenderade med familjen, kollade på Let's dance, åt tacos o bara myste. Senare in på natten fick jag sällskap, vilket var great! 
På lördag runt klockan ett så åkte jag till Karlstad och träffade min kusin Helen. Vi kollade lite i stan, mest för att fördriva tiden. Klockan 4 möte vi upp våra andra kusiner, Erik och Anna, och gick o fikade! Satt där i några timmar och pratade om lite allt möjligt. Kvällen tillbringades i Helens lägenhet med kyckling, klyftpotatis, banan med choklad, godis, melodifestivalen, film, chips och dipp och massa dricka!
Jag åkte hem med bussen runt ett och var i stallet klockan 3 på US-möte. Mötet gick ganska segt, det kanske berodde på min o Karolines konstnärsdrag? 
Denna kväll har hur som helst bestått av tv, god mat, godis o plugg. Varför är alla mina söndagskvällar alltid lika?





Jag kan nog inte göra mer än så här, jag kan inte fortsätta att be om ursäkt hela tiden för allt som har hänt. Men ja ska hoppas - hoppas och tro...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0