Ufo

Datum: 2010-05-21 Tid: 15:09:06
Jag har fått förfrågan att ta hand om en urgullig 21-årig häst, stor häst! :) Hon som äger honom hade hoppats på att jag kunde ta honom 4-5 dagar i veckan, vilket jag tror kan bli svårt. Så jag har funderat fram och tillbaka och kommit fram till att 3 dagar i veckan, iallafall fram till sommarlovet skulle nog fungera.
Sen kom det här men om jag har tid, har jag det? Och eftersom jag ska rida en islandshäst också under sommaren, samt hjälpa till med inridningen av två andra så vet jag inte hur det ska gå ihop.


Men jag tror att det skulle kunna gå, eller det är iallafall värt ett försök! :) Sen om jag inte har tid för något annat i sommar än häst, så vad gör det? Jag får iallafall göra det som jag gillar allra mest! :)


Nej, nu har ja bestämt mig! Jag ska skicka iväg ett sms till Jessika och säga att jag är intresserad. Nu får det bära eller brista :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0