24 november 2010

Datum: 2010-11-24 Tid: 20:27:35
Usch för sjukdom! Har varit förkyld ganska mycket nu under hösten, och nu har det kommit tillbaka igen... Hela huvudet bara dundrar och bihålorna bultar! Jag har inte tid att vara sjuk, men men...

Upptäckte när jag skrev rubriken att det enbart är EN månad kvar till jul! Har inte tänk på det förut, trodde det var längre. Så nu är det ju snart dags att börja ställa fram julsakerna och allt sånt där fint och mysigt. Tänk vad mysigt att se alla julstakar i fönstren och julstjärnor som lyser, känna glöggdoften, äta pepparkakor, knäck, tända julgranen och allt det där som hör julen till :) Jag gillar verkligen jul! 

Idag har vi även haft innebandyturnering, vi var inte direkt bra, iallafall inte om man jämför med de lagen som vi fick om motståndare. Men vi kämpade på bra och höll humöret uppe trots massa mål i rumpan! :) Vi var nog blev de snyggaste med vår piratutstyrsel ;)

Nej, nu bör jag återgå till läxorna och sen till min säng! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0