25 november 2010

Datum: 2010-11-25 Tid: 14:17:19
Huvudvärk, ont i halsen, snorig, trött, irriterad, feber... Jag är så otroligt trött på den här dagen.


Dagen började iallafall med sovmorgon, tummen upp för det! (y) Började inte fören 09.50, och när ja kom till skolan möttes jag av ett sjukt irriterande ljud och ut ur skolan välde det barn och lärare. Det var tydligen brandlarmet som gick. Det visade sig att det inte var en brand utan det var bara något i matsalen som hänt. Elfel eller ngt kanske.
Dagen fortsatte med religion och sedan idrott. Ja satt dock bredvid och kollade. Sitter på samhällslektion nu och har ingen aning om vad ja ska göra. Eller jo, jag vet vad ja borde göra, men min prestations förmåga ligger inte på topp, och min koncentrationsförmåga är borta. Så jag funderar starkt på att åka hem och lägga mig...
Eller först tänkte ja åka ut till Laban och mocka och fixa allt med honom och sen tamig an Ämtbjörk. Ska ut och skritta eftersom dom blev vaccinerade igår.  

Sen ska ja lägga mig i soffan och göra skolgrejer, dricka något varmt för halsen och äta ngt, eller försöka äta iallafall...

johanna

krya!

Ja gud det skylle vara as mysigt ju! :D

Datum: 2010-11-25 Tid: 15:03:57
Blogg: http://jahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0