8 november 2010

Datum: 2010-11-08 Tid: 13:19:26
Det var länge sen det blev ett inlägg här, men nu blir det kanske lite ändring på det ;)

Har haft två underbara lediga veckor, har nog faktiskt inte gjort ett dugg ;) Jag har bara umgåtts med Alex och hästarna typ, absolut inget fel med det!
I fredags åkte jag och lillebror ner till Stockholm till moster och kusin och spenderade helgen där, jätte kul och trevligt och fick med några fynd hem :) 

Idag är jag hemma och är hur förkyld som helst, blääää! Men jag ska ändå iväg till hästarna sen och rida Magda. Måste träna inför smultrondressyren den 20 nov ;) 

Har ju även lovat att lägga in bilder på det nya rummet, men jag har faktiskt inte tagit några bilder än, men ja ska göra även det, snart, eller ngt...

Nu ska jag bara vara och samla lite energi och kraft inför det som kan bli rodeo senare ;)

johanna

TACK SÖTIS! :) <3

Datum: 2010-11-11 Tid: 21:07:20
Blogg: http://jahts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0