Förvirrad...

Datum: 2010-09-08 Tid: 11:06:23
Måndag
Sovmorgon, vilket jag älskar! :) Hela skoldagen var dock väldigt lång med var helt okej :) Efter skolan bar det av till stallet. Red Ice Queen och det gick så jävla bra helt perfekt allstå. Har aldrig ridit den ponnyn så bra som det gick då, och jag var SÅ glad! :) Dagen var perfekt, och allt kändes så rätt och enkelt.
Kvällen var dock inget som jag vill minnas, helvete!

Tisdag
Skolan även denna dag, men jag var hely ur balans hela dagen. Missade första lektionen pga bussen, olycka och så. Resten av dagen gick på ren rutin och jag måste säga att jag inte ansträngde mig något mer än vad jag absolut behövde. Åkte iväg till ridskolan efter skolan och red min specialidrott. Jag hade bestämt mig för att inte tänka på ngt annat än mig och hästen, men det blev ett stort (!) misslyckande... Ridningen gick väl okej, men långt ifrån bra.

Onsdag
En lektion, 08.05 till 10.30, pedagogist ledarskap. Kungen kommer ju till skolan idag, och det är ett jädra pådrag! Jag ska dock inte vara kvar för att se honom. För jag ska hem och klippa och färga mig och sen till Ufo. Den klantiga hästen har tappat en sko, så Peter ska komma och slå tillbaka den. En runda i skogen ska det också bli, och där vet jag att jag kan släppa alla tankar på allt annat och bara vara, och det är så himla skönt. Han har en konstig förmåga att få mig att glömma allt jobbigt och bara vara, bara få vara med honom. Jag verkligen älskar honom, det gör jag <3
Och kvällen ska ja tillbringa på en buss, så jag måste hem och ladda min mp3!


Förresten så var Malin Hedbom til stallet i söndags och tog kort på mig och Ufo, dom var visserligen till ett projekt i hennes skola, men ändå. Jag hoppas att någon bild blev bra och att hon skickar några snart så ska jag slänga upp en bild här så ni får se min skönhet! :)

Nej, nu ska ja hitta mig på med något annat och vänta på bussen som kommer vid 11.50.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0