Jippie! ;)

Datum: 2010-09-28 Tid: 22:32:57
Måste börja med att säga att jag är mäkta stolt över min egna design, där av rubriken ;) 

Ridlektionen med Poseidon gick bra, överförväntan. Han har verkligen utvecklats sen sist jag red honom, vilket var en evighet sen. Jätte rolig att att rida, lyhörd på signaler och framåt, men dock ingen häst som jag uppskattar så värst mycket. 
Så tacka vettja Ufo som det blir i morgon, känns som om det var en evighet sen som ja red honom (söndags) så det är verkligen på tiden! Sitter och kollar efter "stamtavlor", eller vad man ska kalla det, som man kan sätta upp på boxdörren. Men det var lättare sagt än gjort!

Men nu orkar jag inte leta längre, utan jag tänker hoppa in i duschen och sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0