Ny telefon

Datum: 2010-09-30 Tid: 11:55:32
Jag har fått en ny telefon, som ja bara älskar! ;D Jag var bara tvungen att tala om det, fast de var nog inte de ja menade att blogga om ;) 

Igår slutade jag halv 10, helt underbart skönt! :D Så jag och Saga tog tillvara på den lediga tiden och åkte upp till bygg för att prata med  Tomas om vårt projektarbete som vi ska ha på söndag. Känner att jag börjar bli lite stressad och typ nervös. Vill verkligen att den här tävlingen ska gå bra, och att de blir som de ska!! Efter att vi hade vart där så åkte vi runt lite och "jagade" sponsorpriser till vår tävling. 
Sen blev det Ufo på eftermiddagen, mysig som vanligt :) 

Alexander kom på kvällskvisten, jätte mysigt det med! :) Han hade med sig telefonen också (a) PUSS! <3

Men nu ska ja springa iväg till matsalen och äta :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0