Sommarlovet

Datum: 2010-09-04 Tid: 11:00:00
Herregud vad det var länge sen jag tog tag i mig själv och uppdaterade här! Men nu är jag här iaf :) Men nu måste jag ju nästan berätta om min sommar! :) 

Dom få soldagar som sommaren erbjudit så har jag jobbat, vart ute på sjön eller gjort ingenting alls :) Precis som alla regninga dagar.. Och så har jag ridit, varje dag under sommarlovet, och det har varit underbart! Det är verkligen så rogivande att bara sitta däri sadeln, totalt avslappnad och lunka genom skogen. Jag bara älskar det, ÄLSKAR det!

Den 15 augusti åkte jag, Jennie och Dessan till Rhodos, det var en underbar och oförglömlig resa! Jag slänger upp bilder i ett senare inlägg idag!

Skolan började igen den 23 och verkligheten var i full gång, och jag kände verkligen att det var väldigt passande att ha åkt utomlands sista sommarlovsveckan. Och bara tanken på att mitt allra sista sommarlov var till ändå slog till och det kändes inte bra!
Hästarna kom in från sitt 3 månaders långa sommarbete och bor nu mer i Ämtbjörk i ett jätte jätte mysigt litet gammaldags stall som jag gillar jätte mycket. Och det var mycket uppskattat både av mig och av hästarna som äntligen fick sova ut ordentligt. Och jag och Jessica får äntligen lite koll på alla saker.
Men nu ska ja kliva upp ur soffan och hjälpa till lite hemma, och sen åka bort till Ufo och få honom ren inför i morgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0