Cross + torp

Datum: 2011-04-26 Tid: 14:28:09
Söndag
Passade på att sova ut ordentligt och vaknade av att solen lyste in mellan gardinerna. Åt lite frukost och la satt oss sedan ute i det underbara vädret! Tog oss en tur på Alexanders cross innan vi begav oss ut till torpet där hans föräldrar + hund redan befann sig


Man kan inget annat än att älska vädret när man kan klä sig i sommarkläderna!


Alex försökte ta fina bilder på mig och Zorro. Det här var den enda bilder som blev bra, om jag inte blundande så la sig hunden uppochner istället!


Vi försökte även få till lite snygga kort på oss två eftersom Alex mamma ville ha på oss. Men det var då inte lätt att få ett där vi ser normala ut båda två. Alex är jätte fin på alla kort, men jag blundar, skrattat med hela ansiktet eller kollar åt ett annat håll hela tiden ;)


Kvällen bjöd återigen på festligheter men denna gång vart det grillning, kubb och massa annat skoj med Jesper, Emelie, Anna och Felix. Jag tror att jag pratar för allihop när jag säger att kvällen var med än lyckad och det får gärna komma fler såna kvällar under sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0