Måndag/tisdag

Datum: 2011-04-26 Tid: 14:39:37
Måndag
Sov länge även denna dag och åkte sedan ut till skärgården med gänget från söndagen för att käka glass och träffas lite innan Emelie och Jesper åker hem till Göteborg, Anna och Felix hem till Anna och jag och Alex upp till mig. Så mjukglass i det fina vädret blev det och även lite stenkastning i vattnet. Väl hemma igen gjorde vi inte så mycket utan vi mådde mest bara skönt i solen och i varandras sällskap och med vovven.




Klockan 5 åkte vi ner till Jesper och Emelie för att skjutsa ner dem till stationen och tåget hem. Det var väldigt tråkigt att de skulle åka hem, tyckte vi allihop, men om en månad är dom hemma igen och då är det samma visa som gäller igen, nästan ;)
När vi kom hem från dem så tog vi ut crossen och tog oss en vända till i skogen.  Måste säga att jag är väldigt sugen på att köpa mig en egen cross faktiskt. Fast dock en liten, ingen värsting grej som Alex har!

Tisdag
Har varit ensam hos Alex medan han jobbat förmiddag idag, men nu tror jag minsann att han kom hem, så nu ska vi hoppa i duschen och sen åka hem till mig igen. Ska bli skönt att komma hem till famlijen, men det är en himla tur att han följer med hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0