Skogstur

Datum: 2011-04-28 Tid: 18:25:55
Usch vad deppande det är att vara sjuk.. Fick svar från sjukhuset igår, och jag har fått streptokocker igen och har en infektion i kroppen igen. Så 10 dagar med pencillin blir det, vilket innebär, en nykter valborg ;)
Fast det var ju verkligen inte hela världen, men ha roligt det ska jag ha ändå!  För jag orkar inte vara sjuk på "riktigt" så nu lever jag på som vanligt och gör allt som jag tycker är kul ändå!!! 

Idag har jag varit ute med Magda i skogen, Malin och Ufo hängde med, och det var riktigt skönt att ha hela hästskaran med ut i skogen igen! :) Måste även tillägga att jag är väldigt nöjd med vart jag och Magda har kommit nu. Känns som om hon faktikst lyssnar på mig och gör inte lika mycket som hon vill längre, det gick minsann att tämja den tanten också ;) hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0