Tävling

Datum: 2011-04-19 Tid: 17:26:26
Lyckades beta av naturuppgiften idag, så nu är den ur vägen så det är bara 200 andra saker som ska bli klar innan det är dags för studenten. Jag längtar hur mycket som helst och vill ha den 10 juni nu!!!!!! Men först, PLUGG!!!!


Fick sluta tidigare idag så har hunnit slappa i soffan i massor och sett ett dubbelavsnitt av Scrubs, jag bara älskar den serien alltså! :) Kvällen kommer att bestå av ridning på ridskolan, Niktita ska få sig ett pass igen ;) Men nu ska ja börja med fördjupningsarbetet i religion, så kanske det inte blir kvar till sista stund! 

Imorgon ska jag försöka få med mig datorn hem, eller kameran till skolan och bjuda på bilderna från tävlingen. Det gick verkligen bra, både för laget och individuellt. De andra tre red förklassen men jag skippade det och förberedde mig bara för LC:2.  65% blev resultatet och en 8:onde plats i det individuella. Laget hamnade en plats utanför placering, men vi ligger fortfarande trea i totalen så nu är det sista omgången som gäller. Och vi ska minsann ha en gul rosett med oss hem! Helst en blågul dock ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0