Vanligt inlägg????

Datum: 2011-04-07 Tid: 22:13:33
Känner att det var väldigt längesen som det bjöds på ett vanligt "Idag har jag..." inlägg, så nu är det dags! 
Som sagt så var det ju längesen jag skrev (ingen bild), men det har ändå inte hänt något roligt alls. Mitt liv är rätt tråkigt och det händer samma sak varje dag - skolan, stallet, död...

Men träningen med Magda går iaf framåt! Halterna (som va an ngn anledning hade himla svårt med) börjar sitta som ett smäck! Men galoppen är ännu lite krånlig ;) men det kommer väl det med, man kan ju inte få allt gratis, lite måste man ju slita! 

Idag har jag haft den mest behövliga studiedagen på länge! Fick sova ut ordentligt och vaknade nästan av mig själv, Ett litet sms trillade in och Jessica undrade hur mina mag/rygg muskler mådde efter hennes "tortyrträning" igår ;) Dagen tillbringades med Josse, det va minsann ännu mer behövligt än studiedagen! Har verkligen haft en asmysig dag, tack och bock för den! 

Imorgon struntar jag i skolan, har endast en lektion (har jag nämnt att jag bara älskar mina fredagar? <3) och det är ett filosofiprov som jag måste få bra betyg på, och jag kan inte ett dugg!!!!! Så jag stannar hemma och pluggar på tills ett annar tillfälle. När jag ändå är hemma så ska ja passa på att städa mitt rum, för det behövs verkligen!!!! Ska även se om jag kan få koppla in pappas ps2 och även ta en promenad om vädret bjuder till lite. Sen när bilen kommer hem så ska jag kasta mig iväg till Emtbjörk och fixa stallet och bege mig ut med Magda för ett träningsuteritt (?). Kvällen bjuder på att leka ridlärare på ridskolan då och jag SagaB ska ha lite teori och senare kommer Alexander! :) <3 

Nej, nu lockar sängen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0