Onsdag 21 december 2011

Datum: 2011-12-21 Tid: 14:38:14

Av någon underlig anledning har jag både borstat och plattat håret. Och nu tror jag att jag fått ordning på detta trassel, det har sett ut som Gud vet vad ett tag. Men nu jäklar är det jag som har kontrollen igen ;)

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, är trött i kroppen efter igår. Började dagen med ett Zumbapass på en timme och avslutade dagen med ett Zumbapass på 1,5 timme. Har kört på hårt med träningen nu, men känner verkligen att det har gett resultat. Eller flera har påpekat det, och jag känner av det. Nu jävlar ska kilona av och jag ska in i klänningarna igen!! ;) så ikväll kör jag ytterligare ett Zumbapass och imorgon ett pass i gymmet med Alex och sen kör jag lite ledigt, iaf fram till juldagen, då blir det shabam (hur katten stavar man till det?) på styrkan och sedan innebandy med rådagänget. Det ska bli himla roligt och sedan är det väldigt träningsfritt tills jag kommer hem tillbaka :)

Och så har jag anmält mig till trailkursen den 28 med liten Findus :D det ska bli så kul att se hur han reagerar på detta :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0