FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Datum: 2011-06-14 Tid: 22:41:48
SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAG,
LÅT OSS FRÖDJAS I UNGDOMENS VÅR!
ÄN KLAPPAR HJÄRTAT MED FRISKA SLAG
OCH LJUSANDE FRAMTID ÄR VÅR!!!!

Studenten är över, och vilken hejdundrande tid det har varit! Visst har man hört de äldre säga att man ska ta tillvara  på studenttiden för den går så sjukt snabbt och blablabla. Men shit, man skulle verkligen ha lyssnat bättre, för jag var verkligen inte beredd på att tiden skulle gå så här sjukt snabbt! Och jag skulle lätt göra om allt igen! Och jag kunde inte ha fått tagit studenten med ett bättre gäng! 92:orna är bara för grymma, jag älskar hela bunten! 
Studentveckan har verkligen gett mig minnen för livet, verkligen! 


Bilder komma lite senare, men hänvisar till min facebook så länge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0