Träningsvärk!

Datum: 2011-06-21 Tid: 21:42:14
Ja, det är precis vad jag har, en sjuk träningsvärk. Mamma fick med mig på ett hårt men sjukt roligt cambatpass igår. Jag har inte tränat combat sen gud vet när, och de musklerna är inte något som jag använder i vanliga fall, iallafall inte så mycket vill jag lova!
Har även börjat jobba, och har en himla slapp och skön arbetsuppgift just nu, jag kör traktor ;) en liten jätte gullig röd traktor! Underbart, så det är det jag kommer göra under 3 veckor. och sen är det GREKLAND som gäller, ska bli så himla underbart! En hel vecka med min egna Alexader i ett vackert och underbart land! 

Men först är det midsommar som är på tapeten, och jag ska ta min snos och hans husvagn och campa hela helgen och bara vara och mysa! :) så dit åker jag direkt efter vår midsomar lunch på jobbet på torsdag :) GREAT! :D
Men nu ska jag kolla klar på 'so you think you can dance' och sen svandyk ner i sängen :)

Jejja

Jäkla vecken träningsvärk du har, den satt i länge ;)

Datum: 2011-08-02 Tid: 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0