7 mars 2011

Datum: 2011-03-07 Tid: 09:28:50
Då har mitt sista sportlov tagit slut och man är tillbaka till verkligenheter igen. Jag har haft en ritkigt grymt lov, och en asgrym födelsedag. Blev firad på morgonen av familjen, skyndade senare iväg till Mikaela och red och blev bjuden på glass, åkte ut till ämtbjörk med Jessica och Olivia och red, för ovanlighetensskull så bytta jag och Olivia häst så jag fick en riktig ponny dag :D 
På kvällen kom Alexander och hade med sig en väska som ja bara älskar, jag får slänga upp en bild senare :) 

Känner att det börjar dra ihop sig för tävling den 27 mars också, och jag är SJUKT nervös.. Men jag borde kanske börja med att anmäla mig? Uscha! Men jag måste även ner till Karlstad och skaffa vita ridbrallor och så, men det tar vi när ja hinner med ;)



Nej, nu ska ja sätta mig och kolla lite universitet grejer och sånt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0