Skolarbeten

Datum: 2011-05-10 Tid: 11:57:24
Har äntligen börjat ta tag i alla skolarbeten som måste vara klara innan det är dags för studenten. Religionen har varit klar ett tag nu, och ska lämnas in på lektionen senare. Ska även försöka skriva klart iaf en av de två ekonomi uppgifterna som ska in nästa vecka, det skulle ju dock vara skönt att få klart båda två och allt annat, men man måste ju börja någon stans! Så det ska jag sätta mig med strax. 

Förövrigt så känns det verkligen att sommaren är på väg hit nu! Varmt och skönt, precis som det ska vara :D  Och tro mig, det kände jag verkligen av igår när jag och Magda kämpade på dressyrbanan. Vi var lika svettiga och äckliga både två ;) Har ingen aning om hur varmt det var, men eftersom det var nästan 20 grader igår kväll vid 8 så kan ja tänka mig hur varmt det va under dagen! 
Men för den skull så känns det inte som att jag blir något brunare, så nu är det Linn som ska pressa som bara den fram till studenten! Det är ju ganska mycket snyggare att vara brun till utspringsklänningen, och min färg på balklänningen kräver en solbränna... Så nu har jag bestämt mig för att jag måste börja sola på allvar! Så det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0