Utslag och coca cola

Datum: 2011-05-06 Tid: 22:17:41
Har haft en helt okej eftermiddag/kväll. Var ute till stallet och tänkte rida i skogen med Olivia och träna lite i backarna, men har fått utslag på typ hela kroppen, jag tror att det typ är sandloppor av katterna eller något sånt, tror även att jag fått feber av detta, men de säger jag inte till mamma (a) så det blev bara en skrittur på vägen, och det var nättojämt att jag orkade det, var helt färdig när jag kom tillbaka till stallet efter typ 20 minuter på hästrygen, läskigt faktikst!!! 

Kvällen har dock bestått av detta:


Innan detta bjöd pappa på SUPER god mat!!!!!

Imorgon ringer klockan 06.30 och då är det dags för stalljour och sedan åker jag och Sandra till Torsby för att hejja på vårt häst hopplag. Och sedan får jag äntligen träffa min snooooos! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0