Måndag 21 november 2011 (2)

Datum: 2011-11-21 Tid: 20:25:11
Jag har ett problem, ett riktigt Ilandsproblem. Ska jag kolla på finalen av Ensam mamma söker, waterwörld, SOS västkust, eller CSI? ÅH!!!

Och inte kom eller snickaren hit idag som utlovat, och inte heller gubbarna som skulle fixa elementen. Måste säga att jag är sjukt trött och irriterad på att vakna varje morgon, och det är cirka 16-17 grader här inne. Jag vill ha varmt, så varmt så man nästan svettas, hela tiden! Och nog för att jag vill ha en riktig snöig vinter, så är det kanske tur att det inte har blivit en riktig vinter än! Nej, usch vad irriterad jag är! Men det känns ändå bra att jag har en riktigt bra vecka framför mig, har jag en känsla av iaf! Eller så bra det kan bli utan Alexander vid min sida.. :(

Imorgon kommer lilla Emma hit, strax efter 7. (vilket betyder att jag borde plocka ihop och dammsuga innan det) och runt lunch ska vi gå hem till svärmor och svärfar. På onsdag ska jag försöka storstäda lägenheten från topp til tå och ta in mattan på balkongen och på kvällen hoppar jag på bussen hem till mamma och pappa med lillebror. Stannar hemma ända till söndag då jag ska vara hästvakt, ska bli så himla kul och skönt att ha hästar i sin närhet igen! Och få prova att rida Millan, har höga förväntningar! Och få mysa med Magda igen, och även om det är spännande att sitta upp en helt ny häst, så finns det inget som slår känslan av att hoppa upp på en häst som man känner sig helt trygg med och som man känner så gott som utan och innan och som man älskar av hela sitt hjärta :)

Ska såklart försöka träffa massa vänner också, som jag har längtat något fruktansvärt efter! Och bara vara med mamma och pappa såklart :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0