Onsdag 23 november 2011

Datum: 2011-11-23 Tid: 15:07:53
Har städat HELA lägenhet idag, och det är så rent och fint nu :) Ska bara dammsuga en sista gång innan jag åker hemöver så är det perfekt sen! Så nu ska jag slita mig ifrån lyxfällan och gå in i sovrummet och packa. Har redan lagt ner ridkläderna, och väskan är nu typ full.. Förstår inte att det ska ta sån plats, det är ju typ bara kläder. Fast egentligen är det min underbara ridhjälm som tar den största platsen. 

Men nu ska jag som sagt packa, hoppa in i duschen, diska de sista och dammsuga en allra sista gång innan Jozef hämtar mig kvart i fem!

JOLINE [Hästar - Foto - Personligt]

SVAR: Tack Linn! :) Det löser sig nog. Är väl ingen panik egentligen det är bara skönt att kunna vara lite ledig ibland :)

Datum: 2011-11-24 Tid: 19:56:55
Blogg: http://jolinedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0