Tisdag 30 november 2011

Datum: 2011-11-30 Tid: 18:06:37
Idag har jag varit på en företagsinformation/visning om ett jobb, typ. Allt verkade hur kul som helst och bra, så det ska jag fundera på tills på fredag när hon hör av sig igen. Ska sätta mig och gå igenom lite papper och så innan jag bestämmer mig. 
Alldeles strax ska jag sätta på mig ytterkläderna och bege mig ut i kylan ner till Mastmagasinet där en annan företagsinformation/visning håller hus. Denna håller på en timme och sen direkt upp till Rita och Jozef där lite fika väntar innan vi åker hem och intar sängen. Det har blivit tidigt i säng denna vecka, fast inte så tidigt med sömnen, det är ju så bra program på tv på kvällarna ju ;) 

Nej, nu ska jag fixa mig det sista innan jag drar mig ut i det vackra vädret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0