3 oktober 2011

Datum: 2011-10-03 Tid: 10:54:33
Jag har haft den bästa helgen man kan tänka sig i Göteborg med Alexander, Jesper och Emelie. En helt fantastisk stad med det bästa sällskapet, mer kan man inte be om. Jag älskar´t! 

Just känns allt helt fantastiskt! Och det är många planer och drömmar som ska bli verklighet inom en snar framtid, det är jag helt säker på. Jag menar, man lever ju bara engång, varför ska man då inte försöka uppfylla allt som man tänkt på/drömt om sedan barnsben? Det ska iaf jag göra, eller vi, vi ska göra det, och uppfylla alla drömmar vi kan, eller iallafall göra vårt bästa för att försöka. 

Men just nu har jag massa roliga saker att se framemot,
8 oktober - final ponnydressyr div II
16 oktober - KMhoppning
20 oktober - jobbcoach möte
21 oktober - klippning!!!
31 - 2 november - Stockholm
1 november - RIHANNA!

Ja, det är väl det som är på tapeten just nu, mycket roligt må jag säga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0