31 oktober 2011

Datum: 2011-10-31 Tid: 15:38:38
Har nu duschat och diskat, så ska snabbt som attan göra ett inlägg här och sedan packa, för i morgon ska jag få se en av de vackraste kvinnorna i världen, RIHANNA! Är riktigt taggad för en kväll i globen med henne! 



Helgen har förövrigt bestått av besök i mitt kära Uddeholm. Tog mig en mysig tur med Magda och hade Findus som handhäst eftersom att Sandra skulle göra högskoleprov denna dag. Sen snabbt hem och duscha och 11.30 stod jag i salongen hos Elina där mitt hår fick sig en välbehövlig uppdatering. På kvällen hade vi spöknatt på ridskolan som jag tyckte gock hur bra som helst, även om vi inte var så många tillslut som var kvar... Var tvungen att åka hem tidigt och iväg till Karlstad för att hämta lillebror hos sin tjej och träffa hennes päron och sen vidare till Hammarö där han spelade hockeymatch, minns inte siffrorna men vann gjorde de iaf. Och sen var det äntligen hem som gällde med min älskade pojke.
Bilder på mitt nya vackra hår som jag Ä L S K A R!





Den såg visst rätt mörk ut på kort, men färgen är väldigt mörkbrun med en väldigt rödfärg i. Så det skiftar i rött och lila. Och jag kunde inte vara nöjdare! Synd kanske inte att en decimeter är bortklippt heller, känns jätte kort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0