Fredag den sjunde oktober

Datum: 2011-10-07 Tid: 09:42:54
Igår var vi som sagt till Karlskoga och kollade på när Lillebror och company spelade mot Bofors J18. Viking spelade på bra och efter 60 spelade minuter stod det 4-13 på resultattavlan. Slutet av andra perioden bestod till störst del av att tacklas och skrika på domaren från bofors sida. Men det var en helt godkänd match! 
Efter matchen åkte vi till mc donalds och köpte varsin paj, MUMS! sen raka vägen hem till sängen.

Idag ringde Alexander och väckte mig halv nio och sa att ventilationsgubben som var här förra veckan skulle komma och hämta sin ficklampa som han glömde då. Undrar om han inte har haft behov av den på hela veckan? Skit samma, nu har han iaf fått tillbaka den.
I skrivande stund så sitter jag i sängen, fullt på klädd, undet täcket med en varm (!) kopp te och fryser ändå häcken av mig. Vädret utanför gör de inte bättre heller, usch! Men idag är jag värd att sitta under täcket eftersom jag storstädade hela lägenheten igår. Vädrade mattor, dammsög, skurade golv, dammtorkade och hej vad rent det blev, och luktade gott gjorde det också! Stolttjej! :)

Funderar även på att göra en sån där lista igen, har aldrig fullföljt en sådan, så detta kanske ska bli den enda som blir klar? Jag ska funderar lite på det under dagen, så får vi se om en presentation av mig dyker upp i eftermiddag ;)
Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 – Min önskelista. 
Dag 3 – Vad är kärlek. 
Dag 4 – Det här åt jag idag. 
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Något jag brukar göra på måndagar. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob. 
Dag 9 – Min favoritstad.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina passioner.
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats. 
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav. 
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – En stark och svag sida jag har. 
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick.. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Min värsta mardröm . 
Dag 30 – En bild på ditt dröm hus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.

Nu ska jag se om jag kan ändra lite utseende på bloggen, känns som att det är dags för något nytt och fräscht nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0