Måndag 17 oktober 2011

Datum: 2011-10-17 Tid: 11:37:45
Så, då var anmälan till vårens utbildning klar. Eller den ena iaf, nu ska jag bara bestäma mig för om jag även ska ta hästskötarexamen. Har liksom varit en dröm sedan barnsben, så det skall jag fundera på under dagen. Jag har även bestämt mig för att jag ska åka hem under veckan då Alexander åkte till Grebbestad tidigt i morse för att jobba. Han kommer visserligen hem på onsdagkväll, men han kommer nog upp till Uddeholm på torsdag isf. Det känns himla skönt att åka hem nu när pappa är lite sjuk och så.
Ska även få rida Magda igen, hur skönt? Det är alldeles för länge sen som jag satt på hästryggen nu! Ska iofs iväg och kolla på en häst nu i eftermiddag, även det känns skönt. Och tjejen som äger honom verkar också jätte trevlig. Så det ska bli himla spännande. Mer info en annan dag ;) Har inte berättat något om den senaste hästen jag kollade på, även det kommer en annan dag :p

Men nog om detta, nu ska jag göra det tredje inlägget på listan och sen ringa arbetsförmedlingen, tandläkaren och lite andra människor. Sen ska ja städa och packa och fixa innan jag åker iväg och kolla häst, GRYMT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0