22 september 2011

Datum: 2011-09-22 Tid: 11:45:50
2 veckor med min älskade huvudvärk snart, I LOVE YOU <3

vid 10 över 12 kommer min kära pojkvän hem på lunch, och då ska jag ha lagat mat, och jag har ingen aning om vad jag ska laga heller.. Inspiration tack! Annars händer inte mycket känns det som, ska bort till polisen sen och lämna in ett papper ang registerutdrag som jag måste ha. Men vädret lockar verkligen inte till att gå ut i, det blåser och jag kan lova att det inte är direkt varmt. Vinterjacka snart?

Jag borde kanske åka ut och rida snart också, det är en vecka sedan jag var där sist. Men jag måste säga att jag har tappat lusten lite. Jag vill utvecklas, bli något. Och jag vill faktikst hoppa. Fast iofs, den där 4åringen skulle absolut kunna bli en riktigt fin dressyrhäst! Men träning en dag i veckan och resten distansträning? Nja jag vet inte riktigt, så just nu känns det lite tugnt och tråkigt faktiskt... Jag får fundera och lösa det där! 
Åh vad jag vill ha Magda här, snuttan <3

Jejja

Ja hon kan både HOPPA o gå dressyr ;) Fast hon bor ju vid mig ;)

Datum: 2011-09-22 Tid: 15:39:36
sv. Linn

Du har inte lust att skicka hit henne? ;)haha!

Datum: 2011-09-26 Tid: 10:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0