25 september 2011

Datum: 2011-09-25 Tid: 13:42:03
Mina älskade flickor var som sagt här i fredags och vi hade en jätte rolig dag! :) De kom hit vid halv 12-12 någon gång och vi åkte ivåg till kinan och beställde mat som vi åt i lägenheten. Vi drog senare iväg till Presterud och Lab models där vi blev sminkade och fotograferade. Det var verkligen hur (!) kul som helst! Bilderna var dock förbannat dyra, minus på det... 



Resten av bilderna bjuder jag  på en annan dag när internet är lite snabbare :) Vi köpte dock bara 2 enskilda bilder var och 2 gruppbilder. Men det var värt varje krona! 

Igår hade vi besök av min kusin, moster och mamma. Vi åt fika och lagade middag tillsammans, det var hur mysigt som helst och jätte kul att träffa dem igen för det var himla länge sen! De åkte hem vid 9 igår kväll och då hamnade jag och Alex i soffan, slööööööa! 

Nu har vi precis (typ) sett klart på Bridemaids, och jag blev rätt besviken eftersom alla har sagt att det är så bra. Det tyckte inte jag alls, det vara bara pinsamt och överdrivet tycker jag. Orkade inte se hela engång... 
Men nu får det snart bli lunch tror jag, och senare ska vi iväg till Björneborg på fika.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0