26 september 2011

Datum: 2011-09-26 Tid: 13:54:46
Har precis diskat och gjort klart så jag inte behöver göra det sen! Känns bra :) Läste precis Sandra karlssons blogg (www.sandrakaarlsson.blogg.se) och kände lite av samma sak, brunett eller blondin? Har ju varit "blond" i något år nu, och är lite trött på färgen trots att jag älskar den! Så jag funderar på att bli mer blondin eller gå tillbaka till min orginalfärg, eller något åt det hållet, mörkare vill säga. Men det är något jag ska fundera på tills den 21 då jag ska till Elina med mitt hår :) 

Annars händer inte så värst mycket här. Har haft en jätte bra helg och i morgon är det arbetsförmedlingen som gäller och första mötet med en jobbcoach. Det ska bli spännande att se vad den har att säga ;) Ska skicka in ett papper till polisen som jag inte har gjort än heller, måste köpa kuvert och frimärken.. 
Sitter och funderar på om jag ska åka hem något under veckan.. men tror inte att min ekonomi tillåter det just nu, träligt men sant. Måste iaf betala Helén för bilderna vi köpte i fredags, prio ett! 

Nej, nu tror jag att det får vara bra! 



Sandra

Ja men visst får man ångest, herregud jag vet ingenting ja :P

Datum: 2011-09-26 Tid: 14:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0