4 september 2011 (2)

Datum: 2011-09-04 Tid: 19:52:13
Sitter i skrivade stund i soffan och tittar på när min älskade pojkvän förbereder mat till oss. Hans familj har varit här idag och ätit blåbärspaj och pratat lite bara. jätte mysigt :) Fick en inflyttningspressent av Morgan och Petra, en vattenkokare, som vi har önskat oss. Tänkte faktikst köpa oss en häromdagen, tur att jag inte gjorde det! Och den här var mycket mycket snyggare än den budgetgrejen jag hade tänk köpa, snålfia ;) 

Sitter och letar efter billiga weekendresor/kryssningar. Alex och jag har varit tillsammans i ett år till helgen, och vi kände att vi ville hitta på något annorlunda då. Men hur man letar och dolar så drar det iväg på pengafronten, snabbt går det också. Och egentligen har vi väl inte direkt råd att åka iväg på ngt sånt, med tanke på lägenheten och allt. (jag väntar bara på att vi ska åka iväg och köpa en ordentlig dubbelsäng) Men något kul ska vi väl kunna hitta på att göra, inte bara ligga hemma och såsa framför en film. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0