Dag 17-20

Datum: 2012-04-19 Tid: 21:55:00
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Jag har sjukt många minnen så det är svårt att välja ngt som är mitt favorit...  Men ett riktigt grymt minne jag har är från den 26 maj 2010 när medryttar/fodervärsavtalet till Ufo skrevs. Vilken enorm lycka det var. Hela den sommaren var helt fantastisk, på många tänkbara sätt! 


Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Oj vad svårt, jag kan verkligen inte välja såhär när det är favoritdagar.. En en grym födelsedag hade jag förra året när jag fyllde 19. Blev firad av familjen på morgonen innan jag åkte iväg till Mic och Erica och fick en tur i skogen med Mic, Malva och Boss. Fick present och marängsvisch innan det var dags för nästa stall där jag och Olivia bytte häst dagen till ära och jag fick mig en upplevelse på stackars Findus ;) Sen kom Alexander på kvällen och allt var bara så mysigt :) 

Dag 19 – En stark och svag sida jag har.
En stark sida jag har är att jag alltid försöker se det positiva i saker och ting, även om det känns som om det är helt meningslöst så försöker jag ändå. En svag sida jag har är nog att jag inte tror så mycket på mig själv. Jag tror aldrig att jag kommer klara ngt och om någon säger ; jo men det är klart du kan, du är ju jätte duktig. Så säger jag typ tack och sen flinar jag och tänker, ja eller hur?!

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Jag vet faktiskt inte vem jag skulle vilja byta liv med för en dag. Men det skulle nog vara en person som har jobbat sig uppåt för att uppnå sin dröm och lyckats! En som vaknar varje dag och nästan längtar efter att få gå upp och göra det som man älskar allra mest.

Dag 21 – Ett annat ögonblick..
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Min värsta mardröm .
Dag 30 – En bild på ditt dröm hus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0